Minima Moralia Recunostinta 2008 - Domeniul Cororanei Segarcea

luni, 24 august 2015

Tot incercand sa trec peste acest moment de lehamite care vad ca se tot prelungeste, mi-am stors memoria in cautarea unui vin demn de prezenta in paginile acestui mirobolant blog. Si atunci mi-am amintit de o degustare organizata de Radu Rizea in Galati. Printre vinurile prezentate, s-a strecurat si acest Cabernet Sauvignon din gama Minima Moralia.

Lasat la decantat cel putin 2 ore, vinul in cauza tot nu mi s-a parut dispus la a fi din cale-afara de darnic. Destul de inchis in carapace, cu accente "intunecate" de fructe rosii si negre, aluzii vegetale, pudra de cacao si lemn bine integrat. Gustativ, are un profil clasic, structura fiind cea care domina in acest moment, Fructul bine copt este dublat de o aciditate pe masura si de un val de taninuri ferme si neiertatoare. Final lung, usor uscat dar si savuros in acelasi timp, cu sageti usor condimentate.

Intrebarea care se naste in creierul meu este urmatoarea: va reusi fructul sa faca fata structurii in urmatorii ani? Toate elementele sunt acolo, depinde in mare parte de capacitatea vinului de a le integra intr-un ansamblu cat mai armonios. Cel putin, asta a fost impresia lasata de sticla care mi-a trecut prin fata. Ce mi-a placut in mod special este ca vinul nu pica in pacatul Cab-urilor moderne, supracoapte si gemoase. Are un profil old school si necesita rabdare. Sa vedem ce va decide timpul imperturbabil...

@foto credit: www.provin.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Copyright © 2010 Vinul si Pasiunea | Layout by Atomic Website Templates | Distributed by: best minimal blogger theme free blog template html codes | best vpn galaxy s2 best vpn l2tp